det går bara INTE

förlåt förlåt förlåt för att jag inte skrivit så mycket. men jag har inte haft tid typ, lite mycket just nu. men nog om det..

idag så har jag varit i skolan en liten liten stund, sen gick jag till bibloteket där mamma satt och pluggade, jag lånade en bok och sen åkte jag till bergvik och träffade C & A, kollade efter dator. eftersom jag ska få en i början av april. tänkte först en mini dator, men fuck dom. jag kommer få världens huvudvärk..så det får bli en lite större, fast inte för stor..

efter jag varit på bergvik gick jag på möte, satt där i en timme.. Sen gick jag och mamma & mötte mormor som va hos frissan, dom kollade lite på mitt hår och jag ska dit den 24 och fixa till det så det blir nice. skönt att jag slipper se ut som det här haha.. och efter det blev det bk, ja jag vet. jag skulle sluta äta sån mat. men det går bara INTE! det är ju så gott :(

nu ska mamma åka & handla och hämta upp min nya dvd ;) . och sen ska vi eller jag testa att göra cupcakes. har alltid undrat om det är gott :) . kanske kommer bild på dom sen. om jag lyckas med dom. haha, nu ska jag städa mitt rum lite.


Hur många gånger kan ett hjärta krossas, och ändå fortsätta slå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0