Det va nog bäst såhär

Jag kanske gjorde rätt, jag kanske gjorde fel
jag vet inte, det enda jag vet är att
jag sakar dig mer än vad jag borde..
jag känner mig inte hel, du finns inte längre kvar.
det va nog bäst såhär, även om jag inte vill inse det.
men jag kommer att älska dig föralltid, det kan ingen ta ifrån mig.. 



jag skulle kunna sitta och skriva flera sidor. men det är ingen ide.
det enda jag vill att du ska veta är att
jag saknar din närhet, jag saknar din röst
och jag saknar ditt skratt. jag saknar dagarna då allt va bra..
och jag påminns om dig vart jag än är, vad jag än gör..
vi började som vänner, det blev till kärlek och det slutade med vänner.
låt ingen ta det ifrån oss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0