efter skolan

sitter i skolan nu, mötet gick bra och vi kom fram till bra saker. just nu så sitter jag bara här & har tråkigt. uppgifterna som jag skulle göra blev jag klar med, och en annan som jag skulle göra kunde jag inte göra för att jag har missat så mycket. dumt.
 
jag slutar om 15 min då är det lunch, får se om maten smakar bra då, har tänkt att gå och köpa en baguette, alltid lika gott. sen har jag 3 lektioner kvar, men det går väl fort. & efter skolan funderar jag på att träffa min kontaktperson, för jag har inte nått bättre för mig, & jag är sugen på att gå på bio också. vi får se vad som händer.

Nu har jag bestämt mig för att sluta, så uppdaterar senare. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0