Fika

ingen skola idag heller, blev doktorn vid 4 tiden. sen träffade jag moa & alex och då gick vi på stan lite, jag köpte nya underkläder sen gick vi och fikade. sen åt jag lite på bk. dumt, jag som ska gå ner i vikt och börja träna och nu har jag precis vräkt i mig en halv chips påse. dumma stiiine. nej men nu ska jag faktiskt sova. kl är bara 11 men det är dags att börja sova lite tidigare..

btw, igår beställde mamma en ny dvd och ett usbminne till mig, så det kommer väl antagligen imorgon. det är nice.

godnatt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du verkade inte särskilt motiverad att gå ner i vikt, dock tycker jag inte att du behöver det men iallafall xD

2009-02-11 @ 07:43:23
URL: http://bikisen.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0