Hårinpackning och ansiktsmask

idag så har jag hunnit med ganska mycket, bakat cupcakes och gjort middag till hela familjen :) . nu sitter jag med en hemmagjord ansiktsmask, känns inte så fräscht just nu men hoppas på att göra det efteråt, jag luktar väl ganska gott eftersom den inehåller honung. :) . håller även på att göra en hårinpackning. ska se hur den funkar :) 

Mask mot acne och finnar
1 tsk honung
2 droppar citron
2 droppar vinäger


Hårinpackning
1 Äggula
1-2 dl Olivolja
1 mts honung

Vira in håret i folie och en handduk över,
ha i det ca en timme eller mer:)

nu ska jag se på film och ta det lite lungt, det behöver jag efter en sån här dag :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0