Helgen

så nu sitter jag vid min dator. och väntar på att bussen ska gå mot stan träffa moa älskling <3.

Fredag; Jag åkte hem till moa, vi gjorde oss iordning , sen drog vi hem till nån G , där va patricia och lite mer folk, blev va där i nån timme sen åkte vi lite bil. sen blev det till Björkås och hem till ludde på fest, det va verkligen as kul, och jag dansade som fan, jag dansar aldrig annars. men fan va kul jag hade. :)

Lördag: Skulle egentligen bli en hemmakväll för mig med chips dip och cola, men moa ville ha med mig till Lokalfest, så blev att jag gjorde mig iordning, åkte ner till stan, träffade bj i nån minut, sen kom moa så satt vi och väntade på bussen med stefan :D . sen kom vi till lokalfesten, va rätt drygt för mig eftersom jag va nykter. men lite senare på kvällen så blev det roligare, förutom att det kom massa fjortisfolk som inte kunde bete sig. kom hem vid halv 3, och skulle egentligen sova då, men blev till att jag pratade i telefon till 5, men det minns inte han hah :) ,

nu måste jag gå till bussen så jag inte missar den :D

Jag kommer inte sluta kämpa ..

Kommentarer
Postat av: rebecca

ååååh, fjortisar, va roligt :d höhöhö, nat.

du btw, vi måste träffas ngn dag när som helst du kan

så vi kan byta tillbaka våra grejooor

2009-02-22 @ 20:52:19
URL: http://bikisen.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0