jag vill fika!

sista lektionen nu, SKÖNT. träffade micka sötis nyss också. hon visade massa kort som hon hade tagit i skolan, dom va as fina. blev så himla sugen på att gå till hennes skola och ta lite kort jag med. men får väl vänta med det tills mitt hår blir som det ska.. men i veckan så ska jag och jenny låna studion i skolan och ta lite kort. bara för att liksom.. får väl göra dom svartvita så inte mitt fula gula hår syns. haha. hon lärde mig även en rolig sak i ps :) .

nej nu vill jag faktiskt sluta & få tag i min kontaktperson, jag vill fika!
sen vill jag hem och byta till en mysigare tunika och möta jenny i stan och bio :)



alla bilder på oss har du raderat dom ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0