Jag vill ha en ny dvd..

har precis kollat klart på mamma mia som alla säger är så himla bra. ska jag vara helt ärlig är det nog en av dom sämsta filmerna jag någonsin sett. visst jag skratta några gånger. men kul va den f*n inte.

nu sitter jag och bara dör här framför datorn och inte har ngt bättre för mig. tänkte se på film ute på stora tv:n snart. men mina bröder måste gå därifrån först. jag har sagt att jag vill ha en ny dvd till mamma, men hon har aldrig tid att följa med mig.. men får väl åka och kolla själv imorgon eller ngt. ska även kolla efter datorn som jag ska få om 1½ månad typ :)

imorgon ska jag även till doktorn IGEN, varför jag ska det är nog för privat för att skriva här. men ska även fråga han om han kan ta bort en till leverfläck som jag hittade igår. har inte tänkt så mkt på den innan men nu vill jag ha bort den..

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag tycker om Mamma Mia!

2009-02-09 @ 21:14:25
URL: http://josfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0