mer film för min del iallfall

godmorgon sitter i skolan och har information och layout. jag kom lite sent till skolan idag, men mina bussar går konstigt så det är inte mitt fel :) . denna lektion slutar om 20 min, skönt. jag tror inte jag har så långa lektioner idag.

jag har ingen aning om vad det blir ikväll, har ingen stor lust till att gå ut när det är så mycket snö ute och det snöar fortfarande.. jag hatar snö! ge mig sommar.. så det blir väl sitta hemma och kolla på film och feta mig eller sånt. ska kanske och köpa ny dvd sen så då blire mkt mkt mer film för min del iallafall :)

Kommentarer
Postat av: B I K I S E N

jag började halv nio och slutar elva, och jag är superhungrig :( hjälp mig!

2009-02-06 @ 09:35:31
URL: http://bikisen.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0