armband

fortfarande sjuk, är trött i hela kroppen och orkar inte göra värst mycket. igår började jag kolla på livet enligt rosa, det är faktiskt bra tycker jag då. och jag har även gjort armband som är väldigt fina för att vara första gången jag gjorde ngt sånt. lägger upp bild här under. så ni får säga vad ni tycker. det är väl inte så svårt ? :P

om jag ska vara helt ärlig så vill jag tillbaka till skolan så fort som möjligt, jag är så rastlös. det som är så tråkigt är att jag börjar känna mig sämre nu. och imorgon ska baby pierca tungan, och jag måste följa med.. så jag måste bli frisk..


Kommentarer
Postat av: jenny

ja, kom tillbaka till skolan ! :)

2009-01-20 @ 22:24:12
URL: http://porslinsdokan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0