böcker

ännu en dag i skolan, sitter på lektion nu & lyssnar på min mentor när hon pratar om valen vi ska göra till 2 an, jag ska välja turism inriktningen, det bestämde jag för ganska länge sen. den här dagen har kännts mycket bättre. har haft 2 lektioner nere på iv och denna här nu, nästa lektion har jag ingen aning om vart jag ska vara.

förut så var jag nere på bibloteket och hämtade gossip girl 3, jag slutade läsa om jag kunde drömma, det va inte lika kul att läsa eftersom jag redan vet vad som kommer hända. så nu ska jag börja läsa gg, efter den ska jag börja läsa när jag hör din röst. och sen har min lärare beställt mer gossip girl böcker och ljudet av ditt hjärta så den måste jag läsa, och eftersom jag har engelska b så ska jag läsa sista boken i twilight Breaking dawn, på engelska. det kommer bli en utmaning. så nu får jag ligga i med läsandet .

ja vad händer senare? jag har faktiskt inget planerat, ska nog ta ut min hårförlängning tror jag, är så trött på det här j*vla håret. & så har jag tänkt att åka till älskling en stund, eftersom inte han kan sova hos mig inatt för han har tvättstugan. haha. och så kanske jag måste göra om min design. är så trött på den :)

hörs sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0