går mig på nerverna

hallå där. ligger i sängen nu med älskling, han går mig på nerverna just nu faktiskt, han pratar med mig som om jag vore dum i huvudet. men jag älskar dig ändå.

idag så har jag ju varit i skolan som jag redan berättat, och efter det blev det hemmåt och möte, sen kom jenny.
jag vet inte om jag har skrivit om vad som hände med min nyårsklänning, men iaf då gör jag det igen, när mamma tvättade den häromdagen så försvann nästan ALLT glitter på klänningen, & det är inget man ska acceptera. så mamma gick tillbaka till affären med klänningen, och fick ett presentkort på 500 kr, så jag och jenny gick och shoppade kläder till mig förut, & det va ju super rea inget utav plaggen jag köpte kostade över 100 kr, jag fick med mig 6 plagg hem, och har även pengar kvar. de ni ;) .

det blev iaf

En Svart snygg klänning (jag älskar den)
En Typ Jeans blå tunika
Tre st vanliga linnen, (svart, vit och grå)
En Super mysig babyrosa tröja.
 
idag så har jag även legat i sängen ända sen jag kom från stan, förutom att jag gjorde våfflor förut. och jag har kollat på Top model 11 ungefär hela tiden, super bra.nu är det bara 2 avsnitt kvar, sen är det slut. har inte sett på dsm på länge så får kolla om det har kommit något nytt nu. men nu känner jag att det har blivit lite för mycket och ingen kommer orka läsa.
så jag kollar vidare på top model nu, hööörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0