Godmorgon

Idag började jag tidigt, 08:30 men det va inte alls några problem för mig att komma upp i tid, inte ens mamma kom in och tjatade på mig som hon gör nästan varje morgon. när hon kom in i mitt rum imorse tror jag att hon fick en chock när hon såg att jag stog och plattade håret. och nu sitter jag i skolan och har information och layout igen, känns lite bättre idag för lektionen är bara 70 min tror jag det var. Sen så har jag ett långt pass med svenska. och det är ju så tråkigt, men man måste väl antar jag..

igår så läste jag klart boken, den är totalt underbar, jag älskar den och jag kan inte vänta tills 3 an kommer på svenska till skolan. den finns bara på engelska här än så länge eftersom det är så stor efterfrågan på dom så fanns den inte att beställa. tråkigt. men jag får väl läsa gossip gil sålänge, har ju som sagt 3 böcker med gg att läsa hemma.

Idag så blir det party time men linn moa & emly, hem till sötisen emly blire som vanligt. vi har alltid kul tsm vi 4 tjejer.  ikväll så har vi ett par spel att spela, jag vill självklart spela våghals idag igen, och så har emly fixat ngt dansspel, det ska bli kul att testa. men innan vi drar till emly kommer moa & linn till mig tror jag.

ps: Linserna sitter super bra & skaver ingenting, & jag ser nästan helt klart, på långt håll kan det bli lite suddigt men det är inga problem. ska ha dom ikväll också. får se hur det går, förra gången jag festade med linser kunde jag inte se någonting.. det va lite små jobbigt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0