hela helgen

söndag... usch. imorgon är det skola, det känns inte lika jobbigt som det annars har gjort, men det kan bero på att jag har varit så rastlös hela helgen och inte har gjort någonting, så det kan bli ganska skönt att få komma till skolan och få någonting gjort.

idag så åker baby hem.
så jag får väl fortsätta städa som jag skulle gjort igår men det hände aldrig
och så får jag väl se vidare på beck filmerna. & kanske göra ngt vettigt.

igår så gjorde jag om lite här på bloggen, inget som man direkt lägger märke till
men jag tycker det va ganska gulligt,  nån som kan se vad jag har gjort ?

Kommentarer
Postat av: Jenny

du har lagt in bilden på dig och coffe, nästan längst ner :P

2009-01-11 @ 17:58:38
URL: http://porslinsdokan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0