I hennes skor

äntligen är det klart. mitt rum är hur rent och fint som helst nu, och det känns super skönt. det är absolut ingenting på golvet, sängen är ren bäddad, jag har dammat hyllor & massa annat, så nu är jag faktiskt stolt över mig själv, jag hatar att städa, men när jag väl börjar kan det bli riktigt bra, okej jag började städa för några dagar sen, men då rensade jag bort gammla saker. men nu är det klart iallafall och jag är nöjd. nu får man undra på hur länge det håller sig så också.
jag gissar tills på onsdag iallafall. haha.

imorgon är det skola igen, jag börjar halv 9, slutar vid 15 nån gång, efter det så ska jag på stan med jenny, hon ska lämna tillbaka någonting, får se om jag hittar ngt fint som jag vill ha kanske. har blivit helt shopping tokig nu på sista tiden. det är inte så bra kanske.

just nu tittar jag på film (som vanligt), jag kollar på I hennes skor. den handlar om 2 systrar, den ena är ansvarslös, festar mycket och är snygg & den andra är oattraktiv men smart. Rose (den smarta) jobbar på advokatbyrå och har ett förhållande med en kollega. När Maggie (den ansvarslösa) har blivit vräkt från sin pappa och styvmor och ännu en gång är utan jobb får hon tillfälligt flytta in hos sin syster Rose. Men när Rose upptäcker henne i säng med Roses fästman kastar hon ut Maggie. och resten får ni ta reda på själv genom att se den, jag har sett mer än halva filmen nu, och den är super bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0