information och layout

sitter på sista lektionen för dagen, information och layout. första gången jag har den här lektionen faktiskt. men det är ganska dryg att den är 2 timmar lång. nu så ska jag skriva om skriv regler och ska ha prov på det imorgon, alla andra fick en vecka på sig, men eftersom jag va sjuk hela förra veckan så blir det ju annorlunda för mig, men jag får väl fråga om jag får göra det nån annan dag istället.  nu inser jag hur jobbigt det är när man har varit sjuk, man missar så otrolit mycket och det är inte kul att ligga efter så mycket..

men jag kanske måste börja med det nu. läraren kommer säkert hur det går och jag har ju inte ens börjat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0