inte helt klar än

sitter fortfarande i min soffa, eller nu ligger jag ner. linn och moa har precis gått och älskling kom för typ 2 timmar sen. nu kollar jag på taken, riktigt bra film, värd att se. fast jag måste nog sova ganska snart, det drar i ögonlocken och jag har jätte ont i huvudet.

har precis fixat en blogg och en design till linn. den är inte helt klar än men kolla in här

nu ska jag faktiskt stänga ner datorn och gå in till sängen. tror jag har ganska mycket att göra imorgon. ska kolla färg till mitt rum, möta moa och linn i stan. och göra mig iordning för att åka till emly, tjejkväll hos henne blir imorgon. kommer säkert bli kul . men godnatt nu iaf

en sak till bara. slänger upp en bild här. hittade en jätte rolig sida där man kan göra om bilder www.taaz.com



hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0