lyckades få mig till skolan

godmorgon, vaknade för drygt en timme sen. jag skulle egentligen inte till skolan idag för min mage krånglar med mig igen, har magkatarr som tusan, men här sitter jag. jenny lyckades få mig till skolan. de känns rätt skönt egentligen. har bara 2 lektioner nu. sen ska jag hem och ha möte. & efter det kommer nog linn, moa & baby. jag ska va barnvakt och dom är snälla som håller mig sällskap. och så ska jag fixa babys hår och linn ska fixa mitt, de kommer bli nice.

imorgon är det torsdag och då ska jag och moa kanske gå ut och gå med vovvarna som förr i tiden, de kommer bli super mysigt. saknar hildis <3

och sen är det äntliiiiigen fredag, skulle egentligen bli bio med jenny, men det blir parteeeey :)

nu ska jag göra ngt vettigt. hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0