magkatarr

hej, har inte riktigt orkat uppdatera idag på dagen, men imorse började jag vid 10, det va skönt med lite sovmorgon. älsklingen följde med mig till skolan, hade en lektion sen lunch, då gick vi och kollade på lite kläder och beställde tid till piercing i tungan till älsk. jag vill också ha en till, men jag vet inte om jag vågar. alla säger att den andra gör ont.. nån som har gjort?

efter lunchen åkte jag faktiskt hem, hade magkatarr, somnade i soffan hemma. som jag inte skulle ha gjort egentligen, men så blev det ändå. när jag vaknade kollade jag på en jätte rolig film, artur och minimojerna. eller ngt sånt, en barnfilm, men vem tycker inte om barnfilmer liksom?. sen vid 9 blev det självklart andra avenyn. det dög, det va inte lika bra som det har varit faktiskt. men det blir väl bättre efter ett tag antar jag.

nu ska jag se om GG har kommit ut, det borde ha gjort det. så blir nog kolla på det. senare sova eller läsa. imorgon börjar jag vid 10:20, sköönt. ännu en sovmorgon.

hörs <3

Kommentarer
Postat av: b

hur gick de me c?

2009-01-14 @ 10:47:13
URL: http://bikisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0