pratar hela tiden

sitter fortfarande i skolan, har bara en lektion efter den här. den kommer antagligen gå ganska snabbt. vi har våran mentor och hon står typ bara och pratar hela tiden. efter skolan ska jag gå och köpa slingmedel så det blir blonda slingor senare. hoppas det blir bra bara. och ikväll blir det att vara hemma, eftersom jag känner mig lite dålig.

blir nog några filmer och läsa lite har jag tänkt också. lets dance ikväll är nästan ett måste, blondinbella är ju med. jag tycker ju inte direkt om henne, men det kan va kul att se.

för övrigt så är jag arg på jenny nu, hon sitter och läser vad jag skriver. när jag skriver. och det ogillar jag välldigt mkt faktiskt. haha kommer va arg på henne nån minut till.

nu måset jag nog jobba lite med skolsaker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0