rädd för att somna

kvällen igår va bra, älsklings kusin kom och hämtade oss vid halv 10 på tågstationen, sen hämtade vi upp moa, så åkte vi till coop och handlade lite godsaker, fast sen när vi kom hem så va det inte så gott ändå, mina ostbågar sma kade bensin eller olja typ, men vi kollade iaf på 2 filmer, i am legend & dum och dummare, sen hände det inte så mkt faktiskt.

idag så blev vi väckta typ vid 10 tiden, lite tidigt för mig. vi fick skjus hem då, och då somnade jag och älskling, jag drömde helsjuka saker, nästan så att jag är rädd för att somna, eller att jag verkligen vill somna igen och drömma allt igen så jag får se vad som händer. nu så ligger jag och älskling i min säng som vanligt, funderar på att dra på nån bra film och ligga och mysa.

imorgon är det skola, urs, jag längtar verkligen inte. jag mår faktiskt riktigt dåligt och är lite nervös, jag har ju inte gått i skolan på 2 månader om inte mer.

men nu ska jag leta upp nån bra film, hittar jag ingen så får det väl bli beck som vanligt, det är ju en självklar favorit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0