Rastlös

Tio fakta.
1. Hemstad: Karlstad
2. Hårfärg: just nu typ gult :(
3. Längd: 1.64 kanske
4. Frisyr: Utsläppt
5. Ögonfärg: blå/gröna
6. Skostorlek: 37-38
7. Humör: dåligt humör
8. Orientering: ?
9. Civilstatus: pojkvän
10. Vänster eller högerhänt: Högerhänt

Tio saker om ditt liv.
1. Har du någonsin varit kär? om jag har
2. Tror du på kärlek? ibland så
3. Varför tog ditt senaste förhållande slut? Han va lite speciell. svårt att förklara tror jag
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? ett antal gånger för mycket
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? det har jag säkert
6. Har du någonsin blivit kär i din bästa vän? haha nä , usch
7. Har du någonsin älskat någon utan att tala om det för honom? nja tror jag väl inte
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? jag vet inte..
9. Har du någonsin haft en hemlig beundrare? kanske, det är inget jag vet om
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, men det slutar oftast dåligt

Tio saker, det här eller det där.
1. Kärlek eller pengar? Kärlek
2. Vin eller öl? båda helst :D
3. Dag eller natt? Natt
4. One night stand eller förhållande? Förhållande
5. Tv eller internet? Internet
6. Pepsi eller cola? Cola ofc !!!
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? VILD FEST :D
8. Färgfoton eller svart-vita? båda faktiskt
9. Telefonkontakt eller face to face? Beror på
10. Bilddagboken eller myspace? Bdb

Tio "Har du någonsin''.
1. Har du någonsin blivit upptäckt när du smitit ut? jadå
2. Har du någonsin velat ta livet av dig? Ja
3. Har du någonsin gjort något du ångrar? Ja
4. Har du hoppat bungyjump? haha nej
5. Har du någonsin gjort slut? Ja
6. Har du någonsin gjort slut på en hel tårta? nä haha
7. Har du någonsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? Om jag har
8. Har du någonsin gått på bio ensam? Nej ofta man gör sånt ?
9. Har du någonsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? what ?
10. Har du någonsin tyckt att världen suger? Klart

Tio känslor.
1. Saknar du någon just nu? Jodå
2. Är du glad? Inte för tillfället
3. Är du fundersam? det händer
4. Är du uttråkad? Ja ganska mycket just nu
5. Är du tysk? haha nä
6. Är du irländare? Nej
7. Är du italienare? Nej
8. Är du fransk? Nej
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej de dom har aldrig varit
10. Gillar du någon just nu? javisst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0