redan läst

bara en skoldag kvar. sen är det äntligen helg. kom till skolan vid 9 imorse. och har haft lektioner sen dess. har ju självklart haft lunch, men det är ändå jobbigt, speciellt när man har världens huvudvärk som jag har haft hela dagen. men det har varit ganska skönt för har legat nere på iv hela förmiddan och läst när jag hör din röst. jag fasnade fruktansvärt fort i boken, har redan läst ca 100 sidor.

efter skolan ska jag dra med mig jenny till en resebyrå så vi kan kolla lite där och prata lite. eller ja hon kommer få prata eftersom jag är såppas blyg som jag är. sen blir det nog hem och bara ta det lungt. läsa lite kanske. eller ngt annat vettigt.

hörs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0