magsjuk

nu är helgen slut, och den slutade inte bra iallafall. jag blev magsjuk.. fy och usch för det. tjejkvällen i går va jätte bra, men det är ju klart allt är bra när man är med er tjejer, det går inte att ha tråkigt. vi spelade våghals, ett kortspel med olika utmaningar och frågor på typ, jag fick en utmaning om att jag skulle gå med pappersbitar i näsan i 1 timme, och tro mig de gjorde jag. gick runt med dom i näsan i stan tillochmed, tror ni jag skämdes eller? inte nog med att en kille stoppade in en jätte stor servett i näsan och tittade på mig och skrattade för nej när jag skulle gå därifrån och in på burger king så fasnar min klack i mattan och jag drog mig, framför alla. menmen det va väl ganska kul att se. fick dock inte så mycket kort igår men alla andra fick nog det, så får be dom att skicka :)

idag har jag bara legat i sängen hela dagen och tyckt synd om mig själv. sen kom moa och höll mig sällskap, vi tittade på boogeyman 2, och hon va bäst och köpte med cola :) . när hon hade gått somnade jag. och vaknade nyss. ska fortsätta kolla på filmen jag såg på innan jag somnade. cellular hette den, verkar väldigt bra.

blir väl ingen skola imorgon antagligen, tråkigt. jag har ingen stor lust att ligga i sängen mer. men jag måste väl det. magsjuka och feber, usch...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0