inte roligt längre

tänkte bara skriva ett sista inlägg nu innan jag ska lägga ifrån mig datorn. jag ska snart sätta på en beck film, har haft en liten paus med beck nu. det kan bli lite för mkt ibland. om jag inte somnar till filmen så ska jag läsa lite i gossip girl. efter det så måste jag nog sova, ska upp tidigt imorgon.

det har varit skönt med en såkallad vit helg. bara en skön hemma helg, med familjen och baby. är så fruktansvärt trött på att vara ute och supa varje helg fredag och lördag så man inte kan stå upp, det va kul i början. men när det börjar hända allvaliga saker, så är det inte roligt längre. jag kände att det va dags att byta liv, till ett lite sundare. okej att man kan festa nån gång då och då, men inte varenda helg, man kan gå på bio, eller va hemma och se på film eller ha mys med mamma.det låter inte så kul, men faktiskt , så är de det..  det va faktiskt en ganska smart person som berättade det här för mig, och du vet nog vem du är ;) . du gjorde det lättare för mig att inse.

En fråga, men varför ska man blogga när man inte kan skriva ordentligt
alltså nu menar jag när man skriver så som man gjorde när man va fjorton. byta ut e me ä och sånt ?


Godnatt
ni vet att ni älskar mig ;)

Kommentarer
Postat av: b

wiie, är glad att du har insett nu vad som är bäst för dig och att du sköter dig, man mår verkligen mycket bättre. är jätteglad för din skull snos.

2009-01-12 @ 08:16:37
URL: http://bikisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0