Brevet

Har varit iväg och handlat hem lite mat, ikväll blire tacos.. :)

Nu har jag fått brevet, det tog sin tid innan jag lyckades öppna det, händerna skakade så fruktansvärt. och när jag hade öppnat kuvertet, så tog det yttligare några minuter innan jag lyckades ta upp själva brevet. självklart brast jag ut i gråt.. grinade så mycket så att jag inte kunde läsa.. men det va underbart att få veta att du har det bra.. ska sätta mig ner och svara när jag har lugnat ner mig lite mer..  det är ändå ca 2 timmar sen jag läste det, och är fortfarande helt skakis.. Det va helt underbart att få höra från han.. <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv ; åh okej härligt. har alla böckerna hemma så ska beta mig igenom dem ! :)

2009-07-28 @ 22:24:24
Postat av: Anonym

Sitter inte han på kåken? =/

2009-07-28 @ 22:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0