dom där pojkarna

Hallå, har precis kommit hem från tofte, nu sitter vi vid datorn och nördar som vanligt.. där nere hände det verkligen inte mycket, och dom har inte mycket till liv dom där pojkarna, hänger på ett kebab ställe som ser ut som skit, menmen, det finns väl inte heller så mycket att göra här heller.. haha! folk har börjat prata med mig nu, och alla kan mitt namn konstigt nog, hur vet jag inte? kom iaf en som bara sa "vem är du då" och en del andra frågor, jag som är blygast i världen när det gäller nya människor fick knappt fram ngt ljud.. haha men men det kommer väl det också. nu ska jag göra ngt vettigare som tex måla naglarna eller ngt, kanske göra en ny design, men har tyvärr slut på min fantasi.. pusspådet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0