himla dyra

nu är det lördag och jag har varit här i en vecka och 2 dagar och vill faktiskt inte hem.. men jag är illa tvungen, mina cigg är slut... stackars mig. ciggen här är så himla dyra, men får köpa ändå..

kvällen igår va sjukt bra, jag gick och köpte mig 2 smirnoff, sen när dom tog slut gick jag in och köpte en till plus öl, drack dom sen blev det att vi åkte hem, kevin och andré skulle också sova här.vi kollade på film sem satt vi ute och snacka lite osv, sen fick dom för sig att ALLA skulle sova i sängen.. jag + 3 killar, jag kännde att jag ville ta livet av mig haha. jag har ont i hela kroppen just nu, efter dom slängde sig på mig och kicklade(stavning) mig. snart ska jag hoppa in i duschen osv, så jag piggnar till lite :)

pusspådet!

Kommentarer
Postat av: Elin♥

Fin blogg :)

2009-07-11 @ 14:08:19
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0