Inte glömma bort att

ligger i sängen och väntar på att jag ska bli trött, ganska jobbigt.. försökte somna nyss men kom inte långt.. Kollade nyss vädret och hoppades såklart på sol imorgon, men nej.. det ska självklart regna, vad trodde jag liksom. Jag ska iaf sola solarium imorgon på dagen, får dra med mig kristian, för jag går inte ner dit själv haha..

Jag har världens träningsvärk i benen också, här går man så himla mycket. Vi bor ju en ganska bra bit bort från själva "centrum" , tar väl 10-15 minuter att gå, och det är ju backar överalllt! men men, jag behöver det nog!

Usch jag har så mycket att göra imorgon känns det som, Ska tvätta, duscha, inte glömma bort att äta frukost, sola.. funderar på att städa huset också, och inte glömma kameran om jag ska ut, bloggen är så tråkig utan bilder.. gud, hur ska jag hinna med allt? haha.

Nej nu ska jag fortsätta med att försöka sova, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0