jätte stolt

hallå på er, nu är jag hemma i sverige tyvärr. saknar tofte! tänkte berätta lite om dom senaste dagarna :)

det började ju med att jag jobbade, det va skit kul. det va massa trevlig folk där. sen delade jag, Lala och caroline på En vin flaska, sen en till så gick vi ner och tog oss ett nattbad. sen skulle jag iväg med Lala på Ef men så blev det inte.. jag tog en öl med frank istället. sen gick jag ut på en liten promenad för jag blev ganska dålig. konstigt? spydde som en dåre när jag kom hem igen...

på söndagen blev jag väckt vid 11 tiden ca. då blev det att vi åkte till nesöya, till nån släkting. va sjukt tråkigt där så jag gick och la mig vid 9 tiden..

Idag så vaknade jag vid halv 8, blev jätte god frukost. sen åkte vi mot oslo och gick i frogneparken, sen gick vi till karljohan. där köpte jag mina efterlängtade babyrosa solglasögon :D . sen blev det bilfärd i några timmar. nu sitter jag hemma hos jenny, ska ta några öl, som jag köpt själv. haha är jätte stolt (Y) senare blir det ut på krogen eller ngt sånt :)

nej nu ska jag vara social. pusspådet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du tröttnat på din blogg? eller har du bara glömt bort den? Nu för tiden så är den aldrig uppdaterad och jag tycker det är synd eftersom att jag är en trogen läsare och tycker jätte mycket om den. Så jag hoppas på förbättringar.

2009-07-15 @ 19:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0