komma tillbaka

vaknade för ca en halvtimme sen, och såg det senaste inlägget, nån hemlig person (som jag vet vem det är) har gått in på min blogg och skrivit ett gulligt inlägg, jag kan inte påstå att hon/han inte är bäst för det är hon/han.. men ska få förbli hemlig ;)

idag ska vi nog fixa till i kiosken som ska stå nere på stranden, det sa dom iaf igår.. funderar på att bada idag också. vädret börjar komma tillbaka. som tur är. saknar att sola, och min färg börjar sakta men säkert försvinna lite. skulle egentligen sola solarium igår men får se om jag kan göra det idag istället..

Kommentarer
Postat av: Anonym

peppe :P

2009-07-08 @ 17:56:35
URL: http://bikisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0