Mina Favorit spel

Nu är jag snuskigt mätt, har trykt i mig massa tacos, och det va hur gott som helst!

Just nu håller jag på att fixa till lite med designen här, för kristian har tagit tvn..för att spela Gta! haha. måste erkänna att jag också är en nörd när det gäller tvspel.. Mina favorit spel är Spyro, Need for speed av alla sorter, och självklart Gta.. spelar oftast det när jag är arg,, haha.. Men spyro är självklara favoriten, han är så söt och det är otroligt spännande & han är ju en drake, och jag älskar drakar! Nu har jag fått ett nytt spel av kristian, och det är Eragon.. som också är en av mina favorit filmer.. så jag har höga förväntningar på det spelet.. ska testa det när jag kommer hem till mitt rosa ps2!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0