pratade vid vattnet

nu är det nog dags att sova snart, har precis kommit hem. var iväg och träffade patricia en sväng vi satt och pratade vid vattnet, det är mys. nu ligger jag och lyssnar på AT, favoriten. jo btw, nu har jag fixat hela albumet. så det som spelas i min mobil och mina högtalare framöver kommer att vara Ashley Tisdale.

dagen imorgon/idag (klockan är ju över 12),  Jag ska gå upp kl 8 ca, packa lite badkläder. sen klockan 9 ska jag iväg på möte, som kanske blir mitt sista, jag vet inte riktigt hur det blir. men när det mötet är klart ska jag träffa patricia så ska vi till sandgrund eller ngt och sola, fick lite färg idag faktiskt. så nu gäller det att ligga i, tyvärr håller min olja på att ta slut och mina pengar är ju helt slut så får vänta tills lönen kommer, tråkigt... vid halv 1 tiden går jag iväg och jobbar till halv 7, väldigt tråkigt faktiskt.. Men vad som händer efter det vet jag faktiskt inte.. det märks väl imorgon. ska försöka att träna imorgon iaf, det är ngt som verkligen behövs.. fast jag tycker att jag är duktig som cyklar överallt. har inte åkt buss på väldigt väldigt länge nu.. duktiga stiiine (Y)

nej nu ska jag lägga upp bilder på min sallad osv som jag gjorde på jobbet idag. sen är det godnatt för mig.. pusspådet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0