skäms ju nästan

Gud 2 dagar sen jag skrev, jag skäms ju nästan.. förr var jag beroende av min blogg, men nu. jag vet inte vad som har hänt, mycket beror ju på mitt jobb & sånt...menmen, jag ska försöka att bättra mig..

helgen kunde ha varit bättre om jag säger så, fredagen började med middag med familjen och grannar, de va mysigt, efter det gick jag och jenny hem till henne, fixade oss och drack. sen gick jag vidare till en fest som jag inte trivdes på för 5 öre, gick därifrån. sen hände det inte så mycket mer, jo jag cyklade in i en buske (Y). måste sett kul ut.. haha.

nu ska jag äta pannkakor här hemma hos min pappi, sen blire fixa photoshop på min älskling(datorn) . .pusspådet!

SAKNAR DIG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0