super bra!!

Yes nu är jag vaken, sovit bort hela dagen. det är ju super bra!!! eller inte, men nu har jag iaf bestämt mig.. jag ska försöka sova så lite som möjligt nu, jag skadas bara själv av att sova, nu tycker ni säkert att jag är knäpp.. men mina drömmar skadar mig. jag drömmer om så som jag vill att det ska vara.. när jag väl vaknar mår jag bara dåligt pga att jag vet att det inte är som det är i drömmen.. så himla dumt, får väl börja käka koffein tabletter och mycket mycket cola nu då.haha. nej nu ska jag nog gå upp från sängen, ta mig en cigg och börja städa mitt snuskiga rum. eftersom det inte finns ngt bättre att göra.. pusspådet!


Kommentarer
Postat av: gabriella

va söt du var och fin blogg:) kram

2009-06-14 @ 18:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0