vara ute och sola

Hallå bloggen, Har precis kommit hem, idag blev det inge jobb tyvärr, men ska jag vara helt ärlig så kännde jag mer för att vara ute och sola & så blev det faktiskt..vi låg väl ute från ca 11 till 4 eller ngt, men vi hade våra pauser då vi cyklade in till stan och kollade på bikinis osv. när vi kände att det blev för mycket sol åkte vi hem till patricia, där somnade jag på en gång, va helt slut & patricia sprang runt och städade och damsög och lyssnade på hög musik, men jag vaknade inte! haha.. Nu ligger jag i min säng, ska snart gå mot badrummet och städa det, får en jeans jacka för det. och den är verkligen värd att slita lite för, när jag är klar med det tänkte jag faktiskt gå ut och åka inlines om dom passar såklart. annars blir det en cykeltur någonstans :) pusspådet!

en sak till, ni måste tycka lite synd om mig.. jag har bränt mig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0