dom va rosa

hallå :) , idag så har jag bara haft 2 lektioner, skönt. sen när dom va slut gick jag och jenny ner till stan, jag köpte träningsskor och en klänning, den va jätte söt så jag va tvungen att ha den. sen såg jag 2 par skor som jag bara måste ha, dom va rosa.. och billiga, 500 kr för ett par. och jag måste bara ha dom, får tjata lite på mamma :) .  jag lägger upp bild på dom här under :) , snart ska jag ner till stan igen  & ska på möte, tråkigt.. efter det blir det hem IGEN, och sen ner till stan för att gå på bio med moa och daniel. blir säkert kul. vi ska se kenny starfighter eller vad den heter, inte direkt min smak av film men moa fick bestämma, haha björn är ju med så det är väl ett + . menmen , nu ska jag ta mig ngt att äta.

åh jag saknar dig..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0