du är mitt största misstag

Precis kommit hem, bion va as bra asså, hade inte förväntat mig att den skulle vara så bra, men den va en riktig 10a. vi gick iaf på män som hatar kvinnor, och alla verkligen alla borde se den :D . när bion va slut runt 12 så åkte jag och jenny till väse och gick hem till nord där nord och nilla va + två tjejer, sen skulle vi ta bussen halv 2 hem, men missade den pga nilla haha, så då gick vi hem till johan och där va lite folk, så vi tog iallafall bussen hem halv 3, och jag fick gå heeelt själv hem från stan, stackars mig..

när jag tänker på dig så vill jag helst gråta, men då tänker jag istället på hur många gånger du gjort mig illa, hur många gånger du kallat mig hora osv, och då kommer jag på hur mycket jag egentligen hatar dig, och jag blir äcklad av dig. du har förstört alltdeles för mycket för mig och jag önskar att jag kunde ta tillbaka det året. vad mycke annat jag kunde ha gjort och så mycket kul jag har missat på grund av dig, och du försöker såra mig gång på gång, och du har lyckats, men du ska egentligen bara veta vad jag har gjort bakom din rygg när allt va som "bäst" mellan oss..och herregud vad glad jag är att du inte längre finns i mitt liv. du är mitt största misstag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0