jag är på jätte dåligt humör

kom till skolan för ungefär en timme sen, hade egentligen inte ork till att gå hit idag, men jag bestämde mig för att gå hit ändå, men just nu ångrar jag mig bara, jag är på jätte dåligt humör mina ögon känns helt konstiga och jag är hungrig..  efter skolan ska jag kolla efter skor och shorts så jag kan ha när jag tränar.

imorgon blir det träning igen, du får inte banga nu moa :D . och vid 4 tiden ska jag på möte, tråååkigt. jag är lite små trött på möten just nu..  när det är slut ska jag hem och städa lite sen ska jag nog gå ut och gå, idag är det ju så himla fint väder, om snön bara kunde försvinna nu. jag vill ha sommar. men säg nån som inte vill det :)

jag ska försöka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0