jag ska inte ta bort min blogg

nej jag ska inte ta bort min blogg och inget annat av det jag skrev i inlägget innan, jag va arg och ledsen och så trött på min dator. men nu är allt super bra igen, sitter hemma i soffan med jenny nu, har precis gjort sockerkaka och håller på att baka bröd nu. sen blir det baka något mer, är på bakhumör idag hah. 

senare ikväll blire möta C i stan, och sen hem till han och kolla film. imorgon blir det skola, första dan efter lovet för mig. har varit lite små dålig så har inte orkat gå dit faktiskt. och helgen närmar sig och det blir faktiskt en vit helg som folk kallar det. alltså en nykter helg. ska nog bli så tills vi ska fira moa som fyller år 17 mars.

och snart ska jag åka till norge, hon som jag ska jobba hos i sommar fyller 40 så jag och mamma ska dit och fira henne, och har jag tur får jag jobba lite också :D. men nu ska jag fortsätta baka.   pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0