massagestol

hallå :) , blev inte skola idag heller, dumma mig. men imorgon ska jag dit. jag har inte skrivit idag pga att linn och moa ville ha ner mig till stan så fort som möjligt och jag låg i sängen när dom skrev. så blev att klä på mig och dra på mig lite smink sen åkte jag. jag köpte present till moa som fyller år idag, hon fick smink :) . sen gick vi och kollade efter skor till mig. blir att köpa imorgon. och sen åkte jag och linn  till bergvik och kollade runt lite och nu sitter jag här i linns fåtölj och kollat på den rätte för rosing och blir masserad av en massagestol som dom köpt och fy fan va underbart, jag har nog suttit här i 1½ timme tror jag :) snart blir det hem och då ska jag fixa linns blogg efter det ska jag läsa sen sova :).

kanske skriver mer senare :)

jag saknar dig sötnos

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilk skoooor ? :D

2009-03-17 @ 22:05:30
URL: http://bikisen.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0