mitt favorit ställe

nu är jag hemma från stan igen, jag och mormor gick runt i timmar, jag fick byta skorna som tur va, sen köpte vi geleinlägg till dom och en spray som ska ta bort vatten fläckar och smuts eftersom man inte kan trätta dom med vatten. sen så käkade vi på kebabhouse mitt favorit ställe, och så gick vi runt o massa affären & så fixade jag legg så det lär komma om 2 veckor, perfekt till min födelsedag :) . nu så ska jag hjälpa mamma att städa för min lillebror fyller år imorgon.

jag kan inte sluta tänka på dig, och det är inte bra..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser att du tar efter mig! :D när du tar ut ett eller några ord ur texten och lägger som överskrift! :D:D

2009-03-26 @ 21:26:41
URL: http://linnslundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0