RYMDE :O

sitter fortfarande i skolan, är rätt trött nu. somnade ju vid halv 6 inatt, haha jag nördade zoo tycoon, för er som inte vet vad det är så är det ett spel som går ut på att man ska bygga ett zoo, och igår så hade jag olika djur, tex dinosarier. Och dom RYMDE :O . haha det va rätt kul, jag fick söva dom och grejer, sen fick alla mina djur barn hela tiden :O kåta as. haha. men nu ska jag jobba vidare med det jag gör, så jag slipper det här. usch på handel. det är så himla tråkigt och jag ångrar verkligen att jag gjorde det valet.. men det ska bli en ändring på det.

yes, jag har ändrat mig. det tog inte lång tid, det blir av den 18 april ändå. jag behövde bara komma ut bland folk för att bli glad igen och komma på att jag va dum nog som ens tvekade. men nu har jag och jenny planerat lite om vilka jag ska säga till. folk borde väl egentligen fatta vad det handlar om.. men jag tänker inte berätta ändå. då blire kaos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0