en klänning

usch vad dålig jag är på att uppdatera. men idag har inte varit en bra dag, mått piss typ hela dagen, kännt mig helt nere med huvudvärk och illamående. dåligt.. ja idag har det inte hänt speciellt mycket, bara varit hemma typ. legat i soffan och kollat efter en klänning till skolavslutningen.. hittade dock ingen, får leta lite mer.

nu så sitter jag hemma hos mormor och ska snart sova, Fick inte sova i min egen säng inatt.. Mamma är barnvakt åt grannens barn så dom fick sova i min säng, visst är jag snäll som lånar ut min säng haha..

Imorgon blire skolan, möte och ngt annat. funderar på att köpa lösnaglar. är fett sugen på det nu.. får fjäska lite för mammi eller pappi, är rätt fattig nu igen. pengarna försvinner så himla fort när jag väl får dom.. men nu ska jag inte trött ur er.. Sov bäst allihop. puss på er

Du vet att du gör det så himla mycket värre..
Du slet ut mitt hjärta, slängde det på backen
spottade på det och gick din väg..
Det är bara du som kan göra det helt igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0