för att jag måste åka

Godmorgon, sitter i sängen nu och har packat min väska och har ångest för jag vill inte åka härifrån.. men jag måste väl det.. tänkt till sommaren ska jag vara här hela tiden. helt fruktansvärt underbart. fast jag kommer ju hem till karlstad ibland då, folk kommer ju sakna mig för mycket. haha

men nu ska jag gå och äta frukost, sen åker vi, bloggar igen om ca 4 timmar, (när jag är hemma :/ )




Titt så ledsen jag är för att jag måste åka..
(ni får ursäkta mitt hår, jag har precis gått upp från sängen)

Kommentarer
Postat av: jenny

jaha han va i sthlm! jag trodde han skulle vara på roskilde! haha men vi kan väl prata om det sen när du kmr hem elr nått!? :D

2009-05-18 @ 10:43:59
Postat av: alec

dom köpte jag på Belle i sthlm :)

allt bra? :(

2009-05-18 @ 11:54:59
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0