helt underbara

förlåt för den dåliga uppdateringen idag, men jag har faktiskt jobbat hela dagen, mamma kom och hämtade mig vid halv 2 tiden eller ngt, sen har det varit jobb sen dess, och jag har haft så himla kul idag, jag trivs så fruktansvärt bra på den resturagen, och all personal är helt underbara. kommer sakna dom så himla mycket...

nu så ligger jag i soffan och kollar på grease och är helt slut i kroppen, ska snart hoppa in i duschen och så blir det en tidig kväll för mig. imorgon åker vi kl 10 på morgonen, men jag vill inte. jag vill så gärna stanna kvar här..


Såhär ser jag ut när jag jobbar, snygg eller hur ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

SNÖGGGING!:D

2009-05-17 @ 21:14:24
URL: http://bikisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0