Hoppas alla har haft en rolig lördag

nu så ligger jag i sängen efter en lång dag, det va skönt att få lägga sig ner faktiskt, även om jag har suttit i en soffa hela dagen nästan. synd bara att man hör massa fulla och jobbiga folk utanför, nu kan jag förstå hur andra tänker när det gäller fulla folk, fy fan så jobbigt.. nu ska jag se på film tänkte jag, men har inte bestämt vilken än, har jätte mycket filmer på datorn nu. fick ta en massa från christians kompis hårddisk, tog alla american pie filmerna & en massa annat. men det kanske får bli mean girls, också en film jag inte kan tröttna på.. men nu ska jag inte skriva mer. Godnatt på er allihop. Hoppas alla har haft en rolig lördag, det har iallafall jag..

Grattis än en gång Alexander! nu väntar jag på nya bra låtar från min norska prins.

Kommentarer
Postat av: niia

sv: taack så mkt! din blogg var snygg! <3

grattis till han! :) han var grym

2009-05-17 @ 15:53:38
URL: http://vunique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0