jobba inne i baren

Godmorgon allihop, såhär tidigt har jag inte varit vaken på länge på en lördag, jag ligger osftast i sägen och dregglar eller ngt sånt, vaknar upp med illamående och huvudvärk, men idag är det inte så, har bara lite huvudvärk men det beror på colan som jag inte fått i mig.. snart ska jag gå ur sängen och göra mig iordning och åka iväg och jobba tror jag. ikväll ska jag jobba inne i baren, får se hur det går då. hoppas på mycket snygga norska killar iaf.

jag blev nyss erbjuden om att jobba nästa helg igen, så jag tror jag ska tacka ja till det faktiskt. det är skönt med snabba pengar. och jag är ändå ledig i veckan så jag kan festa lite då haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0