Kramper i benen

nu sitter vi och kollar på never back down för andra gången idag, och den är fortfarande lika bra, jag tröttnar inte på den. 2 snyggingar i en film, de är ju sjukt nice asså.. är ganska trött nu, har kramper i benen osv, varför vet jag verkligen inte, men det kan bero på att jag har suttit i en soffa hela dagen..haha nu ska jag kolla vidare på filmen.

btw, kollade min statistik nu, och jag har redan fått 48 unika läsare på 2 timmar. det känns väldigt bra. det är jätte kul att så många har hittat till mig, skulle inte sitta fel med lite kommentarer så jag vet vilka ni är :)

Kommentarer
Postat av: Becca

nu vet du en smulan<3 läser alltid min partyprinsessas blogg

2009-05-17 @ 05:59:55
URL: http://justbeccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0