Mina närmaste

Blev ingen mer uppdatering igår, fanns inge internet på bussen och när jag kom hem somnade jag..

men igår så missade jag bussen som gick 20.20, så jag fick vänta tills nästa som gick 21.35, det va rätt drygt att sitta där och vänta..men det gick, bussresan gick skit bra men på vägen så va det massa trailers som hade kört av vägen och krockat osv, satt och tänkte på att tänk om min buss hade kommit tidigare, så kanske vi också hade krockat, obehagligt..

nu så sitter jag i skolan med jenny och pratar med henne, länge sen man såg henne. Det är nog det enda jag saknar när jag är i norge, mina närmaste.. men annars så suger det mesta haha..

men nu ska jenny få tillbaka datorn så får jag sitta här som ett fån haha.. pusss på er.

Tack btw anonym, som skrev att jag ser billig ut i löshår :) . det är alltid trevligt med sånna kommentarer. hahah :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej Stine! :O Du ska inte ha något löshår sa ja!

2009-05-25 @ 15:38:39
URL: http://linnslundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0